Der beste Hörgeräte Service - Nur bei MySecondEar

allround carefree-paket: hörapparatstjänst på mysecondear

Din tillfredsställelse är vår högsta beröm och det övergripande målet för vårt arbete! Därför innehåller vårt servicelöfte för dig eller dina hörapparater ett antal gratiserbjudanden. I den här artikeln får du en översikt över vilka tjänster du kan lita på på MySecandear.

30 dagars returrätt

Trots de bästa råden om rätt hörapparat visar det bara när du bär och testar om valet faktiskt var det rätta. Om du upptäcker att ditt nya hörapparat inte uppfyller alla dina behov kan du skicka tillbaka det till oss gratis inom 30 dagar. Naturligtvis får du pengarna tillbaka i sin helhet. Om du har gjort ett köp på konto och skickar hörapparaterna inom 14 dagar kommer ditt konto inte att debiteras. Utbytet mot ett nytt hörapparat är också möjligt, fraktkostnaderna har mysecandear. Det finns inga extra kostnader för dem!

Gör nu icke-bindande förfrågningar & gt;

Garanterad välförsäkrad

Garantin för dina hörapparater inkluderar vanligtvis en period på 2 år, för lyssnare finns det ett garanti för anspråk på ett år. Undantag representerar enheter från Oticon, Starkey och Phonak - här kan du njuta av en 5 -årsgaranti på enheten och batteriet. Det finns också möjligheten att förlänga garantiperioden för ett pris av 90 € per öra med 2 år.

Hur väl du också upprätthåller ditt hörapparat, tredje parter orsakar eller förlust kan uppstå oväntat och leda till oväntad ekonomisk stress. Med försäkring via MySecandear har du valet av 3 tullar för maximal flexibilitet. De starkaste tullarna täcker stöld, skador orsakade av fukt (inklusive svett), avsiktlig skada och självförstärkt förlust. För att njuta av fullständig oro, Utöver den konventionella garantin, bör du överväga att ta ut försäkring. Ytterligare information om försäkring kan hittas här .

Reparationstjänst

När ett garantifall inträffar tar MySecandear över reparationen av ditt hörapparat gratis. För att bevara din hörsel ska du göra en ersättningsanordning tillgänglig för dig för reparationsperioden. Detta kommer att skickas till dig per post. I det paket som används för detta ändamål finns det en returslip som du kan skicka enheten som ska repareras till oss. Efter en framgångsrik reparation sker ersättningsanordningen och ditt hörapparat på samma sätt. Detta innebär att det inte finns några kostnader för frakt och förpackning.

Om en skada inträffade utanför garantiperioden tillåter vi oss att beräkna följande:

  • Batteribyte: € 49,00
  • Liten reparation (t.ex. kompensation för optiska defekter): € 59,00
  • Större reparation (t.ex. med en defekt processor): € 149,00

Service på webbplatsen

bort från fjärrtjänster är vi alltid glada att välkomna dig till en av våra platser på plats. Vi skulle gärna ta över rengöring och kontroll av dina hörapparater gratis. Vi utför också bytet av paraply, filter och ljudslangar, liksom efterbehandlingen av öronstycken gratis. Endast kostnader för nödvändiga komponenter (t.ex. ex-lyssnare) eller för ditt eget fel bärs av dig. Titta gärna på oss och luta dig tillbaka i en avslappnad atmosfär medan vi tar hand om ditt hörapparat.

Gör nu icke-bindande förfrågningar & gt;