Betalningsmetoder
betalning med kreditkort
Följande kreditkort accepteras: American Express, Maestro, MasterCard och Visa.Om du betalar med kreditkort kommer du att bli ombedd att ange dina kreditkortsdata under beställningsprocessen. Dina data kommer naturligtvis att krypteras för oss via SSL -proceduren. Ditt kreditkort laddas sedan direkt och din beställning redigeras direkt av oss.
För att skydda dig från missbruk av kreditkort kan vi också göra din datakontroll när du beställer. I det här fallet kommer du att få ett e -postmeddelande till orderbekräftelsen från vår kundtjänst. Den ytterligare proceduren kommer att förklaras för dig i det här e -postmeddelandet.
betalning via PayPal
Om du vill använda det här betalningsalternativet kommer du att vidarebefordras direkt till PayPal under beställningsprocessen. Om du redan är PayPal -kund kan du enkelt registrera dig och betala för din användardata. Betalningen är särskilt säker tack vare PayPal Buyer Protection, för om något inte fungerar kommer du att få tillbaka dina pengar.
Om du betalar med PayPal på MyScondear, kommer vi att länka ditt mysekondear -konto till ditt PayPal -konto.
För dig som kund betyder det att du inte behöver registrera dig igen med PayPal när du handlar på MySecandear.
mysecandear är därför möjligt att endast samla in beloppet från ditt PayPal -konto om varorna faktiskt skickas. Eventuella återbetalningar och ytterligare betalningar kan implementeras snabbt och enkelt med sitt anslutna PayPal -konto.
Du kan ta bort den här länken när som helst eller också använda ett annat PayPal -konto.
Betalning av KLARNA omedelbart (direktdebitering)
Om du väljer betalning av KLARNA omedelbart kommer KLARNA Bank att utföra betalningsprocessen för MySecandear.
Om du har valt KLARNA som betalning när du beställer kan du sedan välja alternativet omedelbart via vår leverantör KLARNA. Du behöver inte ett konto på KLARNA.
Sofortüberweisung är en direkt banköverföring som fungerar med dina onlinebankdata.
Vad kan du göra om ingen beställningsbekräftelse har mottagits?
När en beställning har slutförts kommer du att få en orderbekräftelse till den e -postadress du angav. En beställning slutfördes sedan så snart MySecondear skickades till beställningen.
Om du inte hittar en beställningsbekräftelse i din brevlåda, kontrollera också din skräppostmapp.
Du kan i allmänhet inte få e -postmeddelanden från MySecandear? Kontakta vår kundtjänst på service@mysecontear.de .